در دل من چیزیست مثل....
متن مرتبط با «بانوی زمستانی» در سایت در دل من چیزیست مثل.... نوشته شده است
بانوی زمستان
بانوی
زمستان!!تا بهارت چند قرن مانده؟؟ پاییز من طاقت تکرار ندارد!! ...
ادامه مطلب
جدیدترین مطالب منتشر شده
همچنان.....
آمدی و نرفتی
نادیده
دیوانه
تسلیت
تراز خاک پست سرد
تو و همیشه تو
تو .....دوباره آمدی
زاده بهار