پاییز.......
پاییز...........
پاییز...............
و سرانجام
پاییز.....................
بی تو
سال بر من اینگونه میگذرد!!
در دریای طوفانی پاییز
بی پناه است زورق شکسته دلم
بی تو!!
+ نوشته شده در جمعه پانزدهم بهمن ۱۳۹۵ساعت 13:56  توسط فرهاد مهراد
|
در دل من چیزیست مثل.......
ما را در سایت در دل من چیزیست مثل.... دنبال میکنید
برچسب: زاده,بهار, نویسنده: بازدید: 52 تاريخ: سه شنبه 21 شهريور 1396 ساعت: 19:44