در دل من چیزیست مثل....

متن مرتبط با «دوباره» در سایت در دل من چیزیست مثل.... نوشته شده است

تو .....دوباره آمدی

  • نیلوبلاگ

    شب چون آبگینه ای بود در برابرم چونان داوری xa0که حکم به xa0چلیپا کشیدنم میدادxa0 گویی تیغی بود زاینده زخمی و زخمی و زخمی و تو چشمان تو چونان آغوشی که بند چلیپا میگسست وxa0 شب آبگینه سرشت xa0میشکستxa0 +xa0نوشته شده در xa0شنبه پانزدهم آبان ۱۳۹۵ساعتxa01:40&nbsp توسطxa0فرهاد مهرادxa0 |xa0 ...

    ادامه مطلب
  • تو .....دوباره آمدی

  • نیلوبلاگ

    شب چون آبگینه ای بود در برابرم چونان داوری xa0که حکم به xa0چلیپا کشیدنم میدادxa0 گویی تیغی بود زاینده زخمی و زخمی و زخمی و تو چشمان تو چونان آغوشی که بند چلیپا میگسست وxa0 شب آبگینه سرشت xa0میشکستxa0 xa0 xa0 xa0...

    ادامه مطلب