در دل من چیزیست مثل....

متن مرتبط با «پیراشکی در فر» در سایت در دل من چیزیست مثل.... نوشته شده است

..... در پی

  • نیلوبلاگ

    xa0 xa0 کرانه تهی از هرچیز xa0 xa0برگی رسته در مرگ xa0 در پاییز xa0 راهی راهی شدم xa0 تنهاییش در پی xa0 رسواییش در پی xa0 وارهیده ام از دام xa0 کجا xa0 و xa0 کی!! xa0 xa0 xa0 xa0 xa0 xa0 xa0 xa0...

    ادامه مطلب