زجر سرخوشانه

خرید بک لینک
چگونه یاد کنم

تو را؟!

آنی نیست که

آتشفشان چشمانت

خاک سرد پر درد هستیم را

گدازان نکند!

لبهای باریکت

هر دم بودنم را

پابند خود کرده اند!!

جهانی هستی

پیوسته در برابرم

نه دور میشوی از من

نه میرسم به تو!!

زجر سرخوشانه هماره زندگیم تویی!!

یادم هست

یادت نیست!!

+ نوشته شده در جمعه نوزدهم آذر ۱۳۹۵ساعت 1:6 توسط فرهاد مهراد |
در دل من چیزیست مثل.......

ما را در سایت در دل من چیزیست مثل.... دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 65 تاريخ: يکشنبه 14 خرداد 1396 ساعت: 22:04

صفحه بندی