تو را؟!
آنی نیست که
آتشفشان چشمانت
خاک سرد پر درد هستیم را
گدازان نکند!
لبهای باریکت
هر دم بودنم را
پابند خود کرده اند!!
جهانی هستی
پیوسته در برابرم
نه دور میشوی از من
نه میرسم به تو!!
زجر سرخوشانه هماره زندگیم تویی!!
یادم هست
یادت نیست!!
ما را در سایت در دل من چیزیست مثل.... دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 65