پاییز...........
پاییز...............
و سرانجام
پاییز.....................
بی تو
سال بر من اینگونه میگذرد!!
در دریای طوفانی پاییز
بی پناه است زورق شکسته دلم
بی تو!!
ما را در سایت در دل من چیزیست مثل.... دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 69 تاريخ: يکشنبه 14 خرداد 1396 ساعت: 22:04